Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.
Elektrifitseeritud sõidukile üleminek ei pea olema suur muutus.
Meie elektrifitseeritud mudelite hulgast leiate kindlasti endale sobivaima.
Kerghübriid auto – efektiivsuse optimeerimine
Kerghübriid jõuallikaga autodelt on kõige lihtsam üle minna 100% elektrifitseeritud autodele. Bensiinimootor teeb vedamisel põhitöö ja elektrimootor töötab sellega paralleelselt, et abistada kiirendamisel, mäkketõusul ja kiiruse hoidmisel. Juht märkab ainult suuremat kütusetõhusust ja mugavamat sõitu – ennekõike tihedas liikluses.
Hübriid, põnev elektrifitseeritud sõiduelamus
Hübriidsõiduki puhul on autol lisaks bensiinimootorile ka elektrimootor, et saaksite nautida mitmeid elektrilise sõidu eeliseid, ilma et peaksite autot laadima. Süsteem lülitub automaatselt ümber elektrimootori ja sisepõlemismootori vahel või kasutab neid koos, sõltuvalt sellest, kui tugevalt pedaali vajutate.
e-POWER – võimas kombinatsioon
e-POWERi puhul laeb bensiinimootor ainult akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. Heitkogused ja ülalpidamiskulud on sarnaselt elektriautole oluliselt väiksemad, aga kuna seda pole tarvis laadimiseks elektrivõrku ühendada, pole teil vaja oma sõiduharjumusi muuta. Sarnaselt elektriautole kasutatakse siin pidurdusenergia rekupereerimist, et selle abil akut laadida.
100% elektriline jõuallikas – tulevik on kohal
Elektrimootori- ja akuga auto, mille omanikuna ei pea te enam kunagi kütust tankima. Elektriauto on keskkonnasäästlik, vaikne, tõhus ja soodne, kuid seda tuleb laadida. Teil on võimalik paigaldada kodulaadija, mis teeb laadimise eriti lihtsaks ja mugavaks. Te ei pea pikematel sõitudel muretsema, kiirlaadijad on juba teid ootamas.
Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade
Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade
Meie elektrifitseeritud mudelite valiku ülevaade
HÜBRIID | e‑POWER | 100% ELEKTRILINE | ||
---|---|---|---|---|
KUIDAS SEE TÖÖTAB | Elektrimootor töötab paralleelselt bensiinimootoriga ning toetab seda kiirendamisel ja kiiruse hoidmisel. | Bensiinimootor ja elektrimootor veavad koos edasi. | Bensiinimootor laeb akut ja elektrimootor paneb rattad pöörlema. | Täielikult elektriline sõiduk, millel on elektrimootor ja aku. |
MIS RATTAID EDASI VEAB? | Bensiinimootor. | Mõlemad, nii elektri- kui bensiinimootor. | Elektrimootor. | Elektrimootor. |
KUIDAS AKUT LAETAKSE? | Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurdamise abil. | Akut laetakse sõidu ajal sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega. | Akut laetakse sisepõlemismootoriga ja rekuperatiivpidurdamisega. | Tuleb laadimiseks elektrivõrku ühendada. Sõitmise ajal tekib energia pidurdamisel. |
KAS SEE VAJAB BENSIINI? | Jah. | Jah. | Jah. | Ei. |
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? | Suurem pöördemoment ja parem kiirendus. | Silmapilkne pöördemoment ja vaiksem sõit. | Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit. | Silmapilkne pöördemoment ja vaikne sõit. |
CO₂ EMISSIOON | Väiksem emissioon. | Oluliselt vähem heitmeid. | Minimaalne emissioon. | Nullemissioon. |
KUI PALJU AEGA SÕIDAB AUTO 100% ELEKTRIGA? | 0% | 67%* | 100% | 100% |
Meie jõuallikad
Meie jõuallikad
Meie jõuallikad
Kerghübriid
Hübriid
e-POWER
100% elektriline
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
e-4ORCE nelikvedu
Toores võimsus pole veel kõik. Loeb ka see, kuidas seda kasutatakse. e-4ORCE’i tehnoloogia võimaldab ära kasutada elektrifitseeritud sõidu kogu potentsiaali, jaotades jõumomenti vastavalt vajadusele kõigi nelja ratta vahel. See annab teile täieliku kontrolli sõiduki üle igasugustes oludes ning suurendab samas sõidumugavust. Saadaval uuel Nissan ARIYAl ja uuel Nissan X-Trailil.
Kogege elektrifitseeritud põnevust
Kogege elektrifitseeritud põnevust
Kogege elektrifitseeritud põnevust
NISSAN QASHQAI
Tõeline linna-crossover.
Crossoverite segmendi teerajaja Nissan Qashqai on tänu tehnoloogiarikkale varustusele, luukpära dünaamikale ja väikemaasturi praktilisusele fännide lemmik juba 2007. aastast.
Nissan JUKE
Väike kupee-crossover.
Kõigi pilgud peatuvad Juke’il, mis säilitab tänu intelligentsetele juhiabisüsteemidele ohutuse ja enesekindluse ka kõige tihedamas liikluses. Crossoveriga võib massi sekka sulandumise ära unustada.
NISSAN ARIYA
Elektriline crossover.
e-4ORCE-tehnoloogiaga crossover Nissan ARIYA tähistab uue ajastu algust pakkudes ülimat mugavust, intuitiivsust ja kohandatavust nii auto sees kui muudes aspektides. See kõik peitub elegantse disainiga keres, mis on inspireeritud ajatust Jaapani futurismist.
Avastage meie kogu mudelivalik
Avastage meie kogu mudelivalik
Avastage meie kogu mudelivalik
Nissani jätkusuutlikkuse tsükkel
Nissani jätkusuutlikkuse tsükkel
Nissani jätkusuutlikkuse tsükkel
Säästev tootmine
Tootmisprotsessis tekib enamik heitkogustest, kuid me pingutame kõvasti, et emissiooni vähendada. Nissani Amsterdami varuosakeskuse päikesepaneelid toodavad 70% keskuse iga-aastasest energiavajadusest ning üleliigne energia suunatakse tagasi jaotusvõrku.
Teekond nullemissiooni suunas
Rohkem kui 500 000 Nissan LEAFi sõidab teedel üle maailma ning igasugusteks elustiilideks sobivad uued mudelid näitavad, et nullemissiooniga sõidukid mängivad Nissani tulevikus aina suuremat rolli. Teeme koostööd riikide ja kohalike omavalitsustega, konkurentidega ja teiste valdkondade ettevõtetega, et aidata kaasa nullemissiooniga tulevikuks vajaliku taristu rajamisele.
Taastuvenergia
Üheks meie prioriteediks on muuta elektriauto kasutustsükkel algusest lõpuni säästlikuks. Taastatud Nissani akusid kasutatakse energia salvestamiseks hoonetes – nt päikesepaneelidega kodudes ja Johan Cruijffi staadionil Amsterdamis. Tegu on Euroopa suurima selletaolise akupangaga, mis on piisav terve staadioni naabruskonna elektriga varustamiseks.
Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).
Funktsioonide saadavus sõltub sõiduki mudelist, aastast, varustustasemest ja võimalustest.
Te ei peaks tuginema ainult juhiabifunktsioonidele. Kõik funktsioonid ei pruugi kõigis oludes ja olukordades töötada. Kehtivad kiirusest ja muudest asjaoludest tingitud piirangud.
*Elektrikasutus - Linnas, normaalne sõit ökorežiimis