RAHVUSVAHELINE TEL +372 606 4070
NISSANI ASSISTANCE AUTOABI
HELISTAGE +372 606 4070
Nissani autoabi euroopas
Soovime, et Teil oleks Nissani roolis tõeline meelerahu. Seega helistage olukorrast sõltumata ööpäevaringselt, iga päev ja alati esimesena meile ja me anname endast parima, et nii Teie saaaksite ja Teie sõiduk saaks teele tagasi võimalikult kiirelt ja sujuvalt.
HELISTAGE ESIMESEL VÕIMALUSEL MEILE
Kui Teie Nissanil ilmneb rike või satute õnnetusse, on Nissan Assistance autoabi alati abiks. Nissan Assistance autoabi saadetakse Teie juurde esimesel võimalusel. Nissan Assistance autoabi tehnikud saavad paljude probleemidega hakkama kohapeal, et saaksite kohe oma teekonda jätkata. Kui see aga tõesti võimalik ei ole, viib meie autoabi Teid koos sõidukiga lähimasse Nissani müügiesindusse, kus meie oskuslikud mehaanikud Teie autole hinnangu annavad.
KUID MEIE HOOLITSUS EI LÕPPE VEEL SELLEGA...
Kui sõidukit ei saa parandada samal päeval, pakub meie autoabi Teile muud transpordivahendit või korraldab Teile ja kaasreisijatele kuni 3 päevaks majutuse, kui otsustate oodata remonditööde lõpuleviimiseni.
... NING KA SEE POLE VEEL KÕIK
Unustasite võtmed autosse, kütus sai otsa? Ärge muretsege, Nissan Assistance autoabi on ka nendes olukordades abiks ja aitab Teid kiirelt tagasi teele.
NISSAN ASSISTANCE PIKENEV AUTOABI
Kui tulete Nissani hooldusesse pärast auto tootja garantii või pikendatud garantii lõppu, saate automaatselt tasuta Nissan Assistance autoabi ka järgmiseks 12 kuuks või järgmise korralise hoolduseni. See on osa meie lubadusest oma klientidele.
AGA KUIDAS ON LUGU NISSANI ELEKTRIAUTODEGA?
Nissani Assistance autoabi aitab ka elektriauto omanikke. Lihtsalt helistage numbrile + 372 606 4070
Elektriautoga naudite samu hüvesid ja teenuseid, mis teised, kuid lisaks ka tasuta abi juhul, kui peaksite hätta jääma tühja või peaaegu tühja liitiumioonaku tõttu.
Sattusin just õnnetusse või sõidukil tekkis rike. Kuidas peaksin toimima?
1. Püsige rahulik ja parkige auto ohutult.
2. Märgistage ala ohukolmnurgaga ja ärge unustage kollast helkurvesti.
3. Veenduge, et kõik (reisijad, möödujad, jne) on ohutus kohas ja täiendavaid riske ei teki.
4. Vajadusel helistage hädaabi numbrile.
5. Hoidke sõiduki andmed (VIN ja numbrimärk) käepärast.
6. Helistage Nissan Assistance autoabisse.
7. Täpsustage oma sõiduki asukoht (võimalusel alustades lähimast teeristist).
8. Kirjeldage probleemi üksikasjalikult ja andke oma telefoninumber.