*Kehtivad nõuded ja tingimused. Täpsema teabe saamiseks tutvuge Nissan Assistance'i tingimustega!

Nissan Assistance
Nissan Assistance – Nissani maanteeabi teenused kuuluvad teie sõiduki tehasegarantii ajal (ilma läbisõidupiiranguta) standardvarustusse ja pärast seda pikeneb iga kord, kui teete oma sõidukile Nissani ametlikus esinduses korralise hoolduse, veel ühe aasta võrra tasuta.
NISSANI ASSISTANCE AUTOABI
Soovime, et naudiksite oma Nissaniga rahulikku ja muretut sõidukogemust. Olenemata sellest, kas teie Nissan on ootamatult katki läinud või sattunud liiklusõnnetusse, helistage meile ja me teeme tasuta 24 tundi ööpäevas ja 7 päeva nädalas kõik endast oleneva, et teie ja teie sõiduk võimalikult kiiresti ja stressivabalt teele tagasi saada!
Paljud probleemid saavad lahendada Nissani maanteeabi spetsialistid telefonikõne ajal. Kui see pole võimalik, saadetakse teie asukohta esimesel võimalusel Nissani maanteeabi sõiduk, mis aitab probleemi lahendada, et saaksite oma teekonda jätkata. Kui probleem kohapeal ei lahene, viime teie sõiduki lähimasse Nissani esindusse või volitatud Nissani teeninduskeskusesse, kus meie vilunud mehaanikud selle eest hoolitsevad.
Kuidas Nissani Assistancega ühendust võtta?
Nissan Assistance telefoninumber:
Meie hoolitsus teie eest ei lõpe ainult sellega...
Kui teie sõiduk viiakse Nissani esindusse ja seda ei saa samal päeval parandada, on teil õigus kasutada ühte neljast lisateenusest.

ASENDUSAUTO
Vajadusel saab asendusautot pakkuda kuni 3. tööpäevaks (ilma läbisõidupiiranguta) või kuni teie sõiduki remondi lõpuni (olenevalt sellest, kumb saabub varem).*

MAJUTUS
Kui probleem ilmneb kodust kaugemal kui 100 km, saame vajadusel pakkuda teile ja teie reisijatele majutust 3-tärni hotellis koos hommikusöögiga sõiduki remondi ajaks (maksimaalselt 3 tööpäeva).*

KOJUTOOMINE
Kui teie sõidukit ei ole võimalik 3 tööpäeva jooksul pärast lähimasse Nissani esindusse viimist parandada, saab vajadusel sõiduki, selle juhi, reisijad ja pagasi transportida tagawsi teie kodusesse Nissani esindusse.*

REISI JÄTKAMINE
Teie ja teiega koos reisijad võivad valida oma reisi jätkamise alternatiivse transpordi: (a) takso (kuni 100 km); b) rong või parvlaev (esimene klass); c) lennuk (turistiklass), kui rongireis on pikem kui 8 tundi; d) ühistransport. Samuti kaetakse juhi kulud sõidukile järeletulemiseks.*
Aga elektriautod?

Teenused elektriautodele
Nissani maanteeabiteenused on saadaval ka Nissani elektriautodele. Kui midagi juhtub, helistage meile!
Saate kasutada samu teenuseid nagu teiste Nissani mudelite omanikud ning sõiduki tootjagarantii ajal saate tasuta abi ka elektriauto liitiumioonaku tühjenemise või peaaegu tühjenemise korral.*

Helistage meile!
Salvestage Nissan Assistance'i telefoninumber, et kui peaks kunagi vajadus tekkima, saaksite meiega kiiresti ja lihtsalt ühendust võtta!

Võtke ühendust läbi rakenduse!
Võtke ühendust Nissani maanteeabiga, kasutades NissanConnecti Services rakendust!

Hädaabikõne (eCall)
Kõik pärast 31. märtsi 2018 turule tulnud uued Nissani mudelid (Juke, Qashqai, X-Trail, ARIYA ja Townstar) on varustatud eCall (eesti keeles e-kõne) funktsiooni ehk SOS-nupuga, mis töötab kõigis Euroopa Liidu riikides. Raske liiklusõnnetuse korral võtab eCall automaatselt ühendust päästeteenistusega numbril 112 ja saadab päästeteenistusele juhtunu kohta täpsema info, sealhulgas õnnetuse toimumise aja, täpse asukoha, sõidusuuna, sõiduki identifitseerimisnumbri (VIN) ja muu päästeteenistusele vajaliku teabe. Samuti luuakse kõneühendus auto ja päästeteenistuste vahel, et autos viibijad saaksid operaatoriga rääkida.
Vajadusel saab eCall-i aktiveerida ka käsitsi, vajutades autos SOS-nuppu. See võib olla kasulik, kui teil või mõnel teie reisijal on ootamatult tõsine tervise- või ohuprobleem, olete tõsise liiklusõnnetuse tunnistajaks ja teil pole läheduses mobiiltelefoni või unustasite hädaabinumbri. Rõhutame, et seda nuppu tuleks kasutada vaid reaalses hädaolukorras, seega tuleb jälgida, et autos viibivad reisijad ja näiteks lapsed teaksid, kuidas ja millal seda nuppu kasutada.
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Mida teha, kui olete sattunud liiklusõnnetusse või teie sõidukiga juhtub ootamatult midagi?
Kuidas leida lähim Nissani esindus?
Kust leida lisateavet Nissani sõidukite garantiide kohta?
Minu Nissani sõiduki garantii on lõppenud. Kas ma saan endiselt kasutada Nissani maanteeabi teenust?
Kuidas saan ühendust Nissani klienditeenindusega?
Tutvuge Nissan Assistance tingimustega!

Saage Nissani maanteeabi teenused 1. aastaks tasuta!
Broneerige oma Nissani sõiduki korraline hooldus Nissani ametliku esinduses ja pärast selle teostamist saate Nissani maanteeabi teenuseid 1 aasta jooksul tasuta, olenemata teie sõiduki vanusest!
TEID VÕIB KA HUVITADA...

NISSAN GARANTII
Lisateavet Nissani sõiduautode, tarbesõidukite, elektrisõidukite ja liitiumioonakude garantii kohta!

HOOLDUS JA REMONT
Lisateavet hoolduse ja muude Nissani edasimüüjate pakutavate teenuste kohta!

NISSANI LISAVARUSTUS
Kas soovite, et teie Nissan näeks välja ja tunneks end tõeliselt omana?