Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu
Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu
Elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioon, mis võimaldab nautida põnevat sõitu
Hübriidtehnoloogia: parim mõlemast maailmast
Linnas, maanteel, kruusateedel – ükski katsumus pole liiga raske. Hübriidsüsteem kombineerib sisepõlemismootori elektrimootoriga ja ainus, mida teie märkate, on suurem sõidurõõm.
Kuidas hübriidauto töötab?
Kuidas hübriidauto töötab?
Kuidas hübriidauto töötab?
Bensiin, elekter või mõlemad
Nissani hübriidsüsteem kasutab auto liikumapanekuks nii bensiini- kui ka elektrimootorit. Sõiduk võib kasutada ükskõik kumba jõuallikat või neid kombineerida, et pakkuda teile parimat jõudluse ja ökonoomsuse tasakaalu [1].
Valib sobivaima energiaallika
Süsteem optimeerib energiaallikat automaatselt, võttes arvesse, kui tugevalt gaasipedaali vajutatakse ja milline on aku laetuse tase. Teie peate keskenduma ainult juhtimisele.
Lihtne samm sujuvama sõidu suunas
e-Pedal võimaldab kiirendada ja aeglustada ühe pedaaliga. Lihtsalt vajutage vastavat nuppu ning süsteem kasutab nüüd rekuperatiivpidurdamist, kui gaasipedaali vabastate, et aidata teil aeglustada. [2]
Nissani hübriidsüsteem
Nissani hübriidsüsteem
Nissani hübriidsüsteem
Ikoonide selgitus
Ikoonide selgitus
Ikoonide selgitus
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
Käigukast | Bensiinimootor | Elektrimootor | Aku | Inverter | Generaator |
Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?
Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?
Miks on hübriidversiooniga sõitmine unustamatu kogemus?
Põnevus standardvarustuses
Kui e-Pedal Step alla vajutada, stardib auto erksalt, kuid siiski sujuvalt. Hübriidsüsteem lülitub vaikimisi elektrimootorile ligikaudu 67% ajast[3], et saaksite nautida elektrilise sõidu parimaid eeliseid.
Kolm sõidurežiimi, alati sujuv sõit
Kui hübriidauto kütusepaak on bensiinijaamas tangitud, saate teele asuda. Seejärel lülitub auto ise ümber elektri- ja bensiinimootori vahel või kasutab mõlemat korraga. Ei mingit vajadust ise midagi seadistada.
Teie vaikne pelgupaik linnaruumis
Linnas ühtlase kiirusega sõites kuulete ainult elektrimootori rahulikku suminat. Olenemata maailmast akna taga, valdab teid salongis alati meelerahu.
Kogege hübriidtehnoloogia põnevust
Kogege hübriidtehnoloogia põnevust
Kogege hübriidtehnoloogia põnevust
Nissan JUKE
Tutvuge Nissan Juke’iga –
väikese crossoveriga, millel on
suur iseloom. Võimas, põnev ja
värskendavalt ökonoomne.
Väikesed asjad, suur mõju
Väikesed asjad, suur mõju
Väikesed asjad, suur mõju
Säästlik teie rahakoti suhtes
Kui vaatate viimast tanklatšekki, tuleb näole rahulolev naeratus. Kuna süsteem eelistab vaikimisi elektrilist sõitu, kulgevad igapäevased sõidud enamasti kõige ökonoomsemas režiimis.
Säästlik meie planeedi suhtes
Hübriidauto suurem kütusetõhusus teeb sõitmise teile soodsamaks ning on keskonnasõbralikum. Lisaks saate südamerahuga maanteedel pikki otsi sõita.
Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad
Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad
Avastage meie elektrifitseeritud jõuallikad
Vastused kõigile teie küsimustele
Vastused kõigile teie küsimustele
Vastused kõigile teie küsimustele
Mis liiki hübriidsõidukeid Nissan hetkel pakub?
Kuidas erineb täishübriid kerghübriidist?
Kas hübriidsõidukite roolis tuleb käituda kuidagi teisiti võrreldes tavaliste automaatkastiga sõidukitega?
Mis juhtub, kui hübriidsõiduki liitiumaku saab tühjaks?
Kas hübriidsüsteemi akul on garantii?
Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. On võimalik, et näidatud funktsioonid ei ole saadaval või ei kuulu standardvarustusse või on saadaval lisavarustusena (lisatasu eest).
[1] Nissan Juke HEV - kombineeritud WLTP min/max kütusekulu (l/100 km): 4,9 - 5. Kombineeritud WLTP CO2 emissioon min/max (g/km): 112 - 113.
[2] Funktsioonid on saadaval olenevalt mudelist ja versioonist, standardvarustuses või ainult lisavarustusena (lisatasu eest). Te ei tohiks loota ainult juhi mugavusfunktsioonidele. e-Pedal Step ei pruugi kõikides sõidutingimustes sobida, õigete sõiduvõtete eest vastutab juht. Sõidukiirus tuleb seadistada vastavalt kohalikele liikluseeskirjadele. Kehtivad kiirus- ja muud piirangud.
[3] 67% elektrirežiimil sõitmise näitajatest põhineb WLTP standardsetel testimistingimustel. Näitajad on soovituslikud ja võrdluse eesmärgil. Tegelikud sõidutulemused võivad erineda olenevalt varustustasemest, hooldusest ja sõidustiilist ning mitte tehnoloogilisted tegurid nagu näiteks ilmastikuolud võivad tegelikke sõidutulemusi mõjutada.