KLIENDILUBADUS
Erakliendina saate nautida meie kliendilubadust piiramatu aja vältel. Pakume teile ausat ja avatud teenindust ja hoolitseme teie autoalaste murede eest. See on meie lubadus.
NISSAN ASSISTANCE PIKENEV AUTOABI
Tehniliste rikete või õnnetusjuhtumite korral tuleb appi Nissan Assistanceʼi autoabi. Kui peaks juhtuma midagi ootamatut, helistage kõigepealt Nissanisse. Nissan annab 24/7 (ka pühapäeviti ja riiklikel pühadel) endast parima, et kliendi Nissan nii kiiresti ja sujuvalt kui võimalik taas sõidukorda saaks.
Nissan pakub Nissan Assistanceʼi pikenevat autoabi pärast lepingulist garantiiperioodi ühe aasta jooksul*, kui klient on teostanud korralise hoolduse Nissani esinduses. See aastane periood* uueneb iga kord, kui klient toob oma Nissani volitatud esindusse korralisse hooldusesse.
Nissan Assistanceʼi pikenev autoabi on kliendile tasuta (pakkumine ei kata võimalikke remondikulusid). Lisainformatsiooni saamiseks lugege garantiitingimusi; sealt leiate ka nimekirja riikidest, kus Nissan Assistance'i autoabi saadaval on.
Helistage numbrile (+372) 606 4070, et saada Nissan Assistanceʼi autoabi ööpäevaringne teenus.
Kõne tasustatakse teie operaatori tavapärase kohaliku või mobiilikõne hinna järgi.
Nissani volitatud müügiesinduste ja töökodadega saab ühendust nende kohalikel numbritel.
Kõne suunamiseks kasutame IVR-süsteemi (interaktiivset automaatvastajat).
Ooteliinile jäämine on tasuline.
Pikem ootamine võib tuua suuremad kõnekulud.
Nissan ei vastuta võrguteenuste tõrgetest tingitud probleemide eest; kui telefoniliinide ühendus peaks olema häiritud, on võimalik (olenevalt riigist) kontakti saamiseks kasutada ka e-posti.
* 2016. aasta või uuema Navara puhul 2 aastat.
AUTO KORRASOLEKU TASUTA KONTROLL
Nissan pakub auto korrasoleku tasuta kontrolli klientidele, kes toovad auto korralisse hooldusesse. Auto korrasoleku kontrolli ajal ei ole kliendi kohalolek hädavajalik.
Kui kontrolli käigus selgub, et on vaja teha lisatöid, esitatakse kliendile kinnitamiseks hinnapakkumine. Lisatöid ei tehta, ilma et klient oleks hinnapakkumise heaks kiitnud.
Kliendile esitatakse kirjalik hinnapakkumine kõikide tööde kohta enne nende algust.
TEENINDUSE HINNAGARANTII
Nissani hinnagarantiid pakuvad vaid osalevad müügiesindused ja Nissani volitatud töökojad.
Nissani hinnagarantii laieneb vaid eraklientidele ega kehti äriklientidele.
Hinnagarantiiga ei ole kaetud järgmised Nissani mudelid: GT-R, 370Z, 350Z.
Nissan, Nissani müügiesindused ja Nissani volitatud töökojad jätavad endale õiguse võistlev hinnapakkumine tagasi lükata, kui edasimüüja või volitatud töökoja hinnangul ei ole see esitatud heas usus või kui hooldusele või remondile kavandatud aeg on alla Nissani tegevusjuhises ettenähtud normi.
Nissani hinnagarantii ei kata kereremonti ega kehtiva garantiiga sõiduki õli- ja filtrivahetust.
Kliendi pakutav võistlev hinnapakkumine peab vastama järgmistele tingimustele:
1) tegu on ehtsa kirjaliku hinnapakkumisega, mis on soodsam Nissani edasimüüja või volitatud töökoja pakkumisest hooldusele ja remondile;
2) selgelt nähtava firmanimega kirjalik pakkumine pärineb tunnustatud autoremonditöökojalt, mis asub Nissani müügiesindusest või volitatud töökojast kuni 10 km kaugusel;
3) pakkumine ei ole vanem kui üks kuu ning on varuosade ja tööaja lõikes lahku löödud;
4) pakkumises viidatakse vaid Nissani uutele ja autentsetele (või nendega võrdväärsetele) varuosadele.
Ettevõte Nordic Automotive Services Oy (Nissan) teeb mõistlikkuse piires endast oleneva, et neid kohustusi täita, kuid Nissanil on õigus oma äranägemise järgi mõnda kohustust või kõiki kohustusi muuta, parandada või tühistada.