HÜBRIID |
BENSIIN |
|
---|---|---|
KUIDAS SEE TÖÖTAB? | Bensiinimootorit toetab kiirendamise ajal aku. |
Jõuallikas on bensiinimootor. |
MIS ANNAB RATASTELE JÕUDU? | Bensiinimootor, elektrimootor või mõlemad korraga. |
Bensiinimootor. |
KUIDAS AKUT LAETAKSE? |
Pidurdamisel rekuperatsiooniga või bensiinimootoriga. |
Ei ole elektrimootori akut. |
KAS KASUTAB BENSIINI? |
Jah. | Jah. |
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? |
Kohene pöördemoment ja vaiksem sõit. | Tavapärane bensiinimootoriga sõidukogemus. |
CO2 EMISSIOON |
Madalam CO2 emissioon. [2] |
Tavapärane CO2 emissioon. |
HÜBRIID |
BENSIIN |
|
---|---|---|
KUIDAS SEE TÖÖTAB? | Bensiinimootorit toetab kiirendamise ajal aku. |
Jõuallikas on bensiinimootor. |
MIS ANNAB RATASTELE JÕUDU? | Bensiinimootor, elektrimootor või mõlemad korraga. |
Bensiinimootor. |
KUIDAS AKUT LAETAKSE? |
Pidurdamisel rekuperatsiooniga või bensiinimootoriga. |
Ei ole elektrimootori akut. |
KAS KASUTAB BENSIINI? |
Jah. | Jah. |
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? |
Kohene pöördemoment ja vaiksem sõit. | Tavapärane bensiinimootoriga sõidukogemus. |
CO2 EMISSIOON |
Madalam CO2 emissioon. [2] |
Tavapärane CO2 emissioon. |
HÜBRIID |
BENSIIN |
|
---|---|---|
KUIDAS SEE TÖÖTAB? | Bensiinimootorit toetab kiirendamise ajal aku. |
Jõuallikas on bensiinimootor. |
MIS ANNAB RATASTELE JÕUDU? | Bensiinimootor, elektrimootor või mõlemad korraga. |
Bensiinimootor. |
KUIDAS AKUT LAETAKSE? |
Pidurdamisel rekuperatsiooniga või bensiinimootoriga. |
Ei ole elektrimootori akut. |
KAS KASUTAB BENSIINI? |
Jah. | Jah. |
MILLINE ON SÕIDUKOGEMUS? |
Kohene pöördemoment ja vaiksem sõit. | Tavapärane bensiinimootoriga sõidukogemus. |
CO2 EMISSIOON |
Madalam CO2 emissioon. [2] |
Tavapärane CO2 emissioon. |
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
DIG-T
BENSIINIMOOTOR
114 HJ
VÕIMSUS
114 HJ
VÕIMSUS
114 HJ
VÕIMSUS
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
200 NM
MAX PÖÖRDEMOMENT
ASTUGE JÄRGMINE SAMM!
[1] Nissan Juke DIG-T 114 HJ 7DCT Tekna on ametlike WLTP andmete põhjal ligikaudu 21% tõhusam võrreldes Nissan Juke DIG-T 143 HJ 6AMT Teknaga. Ametliku kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse näitajad on saadud EL-i õigusele vastavate laborikatsete tulemusel WLTP kriteeriumite järgi ning need on mõeldud sõidukite võrdlemiseks. Need laborikatsed on tehtud uute WLTP kriteeriumite alusel. Need näitajad ei pruugi peegeldada tegeliku liikluse tulemusi. Ametlikke tulemusi võivad mõjutada lisavarustus, hooldus, sõidustiil ja ilmastikutingimused.
[2] Nissan Juke DIG-T 114 HJ 7DCT Tekna madalam CO2 (WLTP CO2 näitajate alusel), võrreldes Nissan Juke DIG-T 143 HJ 6AMT Tekna näitajatega. Ametliku kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse näitajad on saadud EL-i õigusele vastavate laborikatsete tulemusel WLTP kriteeriumite järgi ning need on mõeldud sõidukite võrdlemiseks. Need laborikatsed on tehtud uute WLTP kriteeriumite alusel. Need näitajad ei pruugi peegeldada tegeliku liikluse tulemusi. Ametlikke tulemusi võivad mõjutada lisavarustus, hooldus, sõidustiil ja ilmastikutingimused.
[3] Saadaval teatud varustuste puhul.
[4] Ei kehti hübriidversiooni kohta, ainult DCT.
[5] Sõidurežiimid on saadaval ainult teatud varustustasemetel ja mõjutavad roolimisvõimet, gaasipedaali reaktsiooni ja kliimaseadme tööd.
Pildid ja kirjeldused on illustratiivsed. Mõnedel fotodel olevate autode spetsifikatsioonid ei vasta Eesti nõuetele ega kujuta endast konkreetset mudelit, varustustaset ega pakkumist. Standard- või lisavarustuse (saadaval lisatasu eest) funktsioonid olenevad konkreetsest versioonist.