NISMO sportautod
Mis on NISMO?
Nimi ütleb kõik
NISMO sari on Nissani motospordiajaloo kehastus ning inspireeritud kõige karmimast katsepolügonist – võidusõidurajast. Inseneride ja katsejuhtide eliitgrupp, kellel on töö-, sõidu- ja võidukogemusi igal tasemel, on teinud oma valiku Nissani sõidukitest ja ehitanud NISMO tänavaautod, mis pakuvad kordumatult põnevaid ja ehedaid elamusi. NISMO on tuletatud sõnadest NISsan ja MOtosport.
Meie NISMO tänavaautod
Nissan GT-R NISMO
Nissan 370Z NISMO
Ülim Nissani jõudlus igapäevaautos
Ringrajalt otse teie maja ette
Kuigi võimsus ja jõudlus on meie kireks, on meile oluline ka see, et NISMO sõidukit saaks omada ning nautida iga entusiast. Seega on meil hea meel pakkuda laia valikut sõidukeid, millel on täiustatud kõike alates aerodünaamilistest omadustest kuni sportvedrustuse ja ringrajast inspireeritud juhikohtadeni, kuid samas leitud mõnus tasakaal võidusõidust inspireeritud jõudluse ja mugavuse vahel – niimoodi oleme saanud luua valiku sportlikke tänavaautosid, mis pakuvad põnevust ja elamusi, kuid sobivad ka igapäevasõitudeks.
Tehnilistest näitajatest ajendatud disain
Aerodünaamika alkeemia
NISMO sõiduki omapärane välimus on tingitud ühest lihtsast põhjusest – tehnilistest näitajatest. Disaini kallal on nähtu palju vaeva ja on projekteeritud kere, mille täpsust mõõdetakse millimeetrites ning mis suurendab tohutult aerodünaamilist surujõudu ja hoiab autot kindlalt teel. Detailid nagu tagadifuusor, tagaspoiler ja küljeliistud vähendavad õhutakistust ning võimaldavad sõidukil kiiresti läbi õhu lõigata. Asjaolu, et sellega kaasneb ka suurepärane välimus, on kirss tordil.
Adrenaliin pedaalivajutuse kaugusel
Ringrajal katsetatud tehnoloogia
Vajutage gaasipedaalile ja tunnete, kuidas ringrajal katsetatud tehnoloogia teeb iga käiguvahetuse meeldejäävaks. Äkiline minek, suur väändemoment madalatel pööretel, lai võimsusvahemik ja kordumatu möirgega väljalase.
Juhitavus teeb igast kurvist elamuse
Vahetu ühendus teega
Tunnetate teed läbi rooli, istmete ja pedaalide. Olenevalt sõidukist on sportvedrustuse tuunimiseks ja täiustamiseks kasutatud jäigemaid vedrusid, amortisaatoreid ja šassii jäikust suurendavaid konstruktsioonidetaile. NISMO reageerib igale teie käsklusele justkui mõtteid lugedes.
Ülim juhitavus ja võimsus
Auto ja tee vaheline puutepunkt
Suurepärase tunnetusega roolisüsteem annab teile enesekindluse ka kõige käänulisematel teedel. Täpne pidurisüsteem võimaldab pidurdusjõudu tasakaalustada ja autot kindlalt teel hoida. Ringrajal ning tänavatel on katsetatud sadu rehvi-, piduri- ja rattakombinatsioone, et leida konkreetse mudeli šassiile sobivaimad osad ning pakkuda teile suurimat sõidurõõmu.
Parim võimalik juhikoht
Võidusõidust inspireeritud ergonoomika
Tugeva polstriga sportistmed hoiavad teid kurvi sisenedes kindlalt omal kohal. Alcantara® tekstiilkattega rool istub kindlalt käes. Rallist ja driftimisest inspireeritud rooli tipus on punane triip, mis aitab alati näha, kuhu jääb kella 12 asend. NISMO juhikohal saab juhist ja autost üks.
Innovatsiooni traditsioonid
Sitkuse ajalugu
Nissani motospordi ajalugu algas rohkem kui 80 aastat tagasi ja kestab tänase päevani. See imeline lugu räägib pühendumusest, rasketest võistlustest ja spordikirest. Järgnevalt on toodud mõned tipphetked.
Algab võistlus ja innovatsioon kiireneb
Tamagawa Speedway
Motospordikirg on ilmselge ka juba teisel aastal. Datsun NL75 (Datsuni nime kandsid Nissani autod enne Nissani nime kasutuselevõttu) juht katsetab Tokyo lähedal asuval 1200 m ovaalil uut kahe ülanukkvõlliga (DOHC) ja ülelaaduriga mootorit, et võita palju suurema töömahuga välismaiseid autosid. Sellega saab alguse „Hiiglasenottija” legend. Sellest sai alguse ka traditsioon katsetada uusi tehnoloogiaid võidusõidumaailmas, et need hiljem meie tänavaautodesse tuua.
Võidetakse 19-päevane väljakutse, mis oli teistele liiga karm
Austraalia ralli
Kehvade teeoludega, üleujutustega ja äärmuslike temperatuuridega võidelnud Nissan tõstab oma mainet ja lõpetab oma klassis esimesel kohal. Võistlust nimetatakse Austraalias „maailma karmimaks ralliks”. Roolis oli Yasuharu Nanba, kellest sai hiljem esimene NISMO president. Pooled alustajatest katkestasid enne 16 600 km võistlusraja lõppu jõudmist – võistlusrada oli nii karm, et seda ei kasutatud enam kunagi uuesti.
Skyline möödub Porschest ja inspireerib tervet põlvkonda
Üllatus Suzukas
Maailmaklassi sooritus. Skyline GT teenib 1964 Jaapani Grand Prix’ kvalifikatsioonis parima stardikoha ja möödub seejärel Porsche 904 Carrera GTS-ist ning läheb Jaapani Grand Prix’d juhtima. See ei olnud üllatus mitte ainul Porschele, vaid sellest sai üks motospordi ja Jaapani ajaloo meeldejäävamatest hetkedest.
Uus manner – uued rekordid
240Z Ameerika Ühendriikides
240Z oli 1970. a sõltumatute juhtide lemmik ja sellega algas SCCA C Productioni tiitlite kogumise traditsioon. Z-auto võidab 1970. ja 1971. aastal C Production National Championshipi. Z-auto legend jätkub Nissan 350Z-ga, mis võitis Touring 3 sarjas sõidu 2016 SCCA National Championshipil. See tähistab Nissani 100. SCCA Runoffi tiitlit – esimene autotootja SCCA ajaloos, kes sellise verstapostini jõuab.
Kuninga taassünd
GT-R-sarja uuestisünd
Nissan GT-R naasis pärast 1989. a uuestisündi uue jõuga motospordi maailma, et teha ära kõigile konkurentidele ja võtta esimene võit 1990. a. 1993. a 29-sõiduse võiduseeriaga saab sellest üks edukaimatest võistlusautodest Jaapani Touring Car Championshipi ajaloos. Autost saab globaalne fenomen ning võidetakse ka 24-tunni sõit 1991 Spa Francorchampsil. Nissan GT-R võidab Austraalias tiitli 1991 ja 1992 ning teenib hüüdnime „Godzilla”.
Uued väljakutsed
Group C edulugu
1984. aastast Jaapani Group C sarjas võistlevat Nissani Group C autot saadab edu ja võetakse kolm võitu aastatel 1990–1992. Pärast seda, kui meeskond ehitab 1991. a oma šassii, paistavad juhid Masahiro Hasemi, Kazuyoshi Hoshino ja Toshio Suzuki silma üle maailma, võites R91CP roolis 1992. a maineka Daytona 24-tunni sõidu.
Poodiumikoht
Le Mansi 24-tunni sõit
1986. a alguse saanud Le Mansi programm näitab tulemusi 1998. a, kui NISMO arendatud Nissan R390 GT1 osaleb maailma legendaarseimal võidusõidul. GT1 klassis 3. koha saavutamisega jõuab Jaapani meeskond esimest korda Le Mansil poodiumile. Lisaks sellele olid GT1 klassis 10 esimesest autost 4 Nissanid.
Fairlady Z GT500 debüüt toob kaasa võidu
2004 Jaapani GT Championship
Nissan Skyline GT-R R34 järglane Nissan Fairlady Z tõestas end kiiresti, võites kohe esimese võistluse. Satoshi Motoyama ja Richard Lyons võtsid võidu. Fairlady Z võidab 6. voorus ning annab Nissanile parima meeskonna tiitli ning Motoyama ja Lyons võidavad juhtide arvestuses.
Motosport
Alati tulevikku vaatamas
ÜLEMAAILMNE MOTOSPORT
Saate ülevaate meie võistlustest, autodest ja sellest, mida inimesed meist räägivad.
NISMO UUDISED
Uurige värskeimaid uudiseid Nissani ja motospordi kohta.
NISMO TV
Vaadake värskeimaid NISMO uudiseid katsetest kuni võidusõitudeni.
NISMO kogukond
NISMO alati mõtetes
Koht, kus mõtteid jagada, lugusid nautida ja kogemusi vahetada. Tere tulemast maailma suurimate autoentusiastide kohtumispaika.
NISMO Driving Academy
Viige oma oskused uuele tasemele
Parim koht enda ja oma NISMO piiride tundmaõppimiseks ja oma oskuste kasvatamiseks ohutus keskkonnas.
NISMO GT akadeemia
Pange oma oskused proovile PlayStation®-il Gran Turismo virtuaalmaailmas ja kogege üht maailma tõetruumat ja ainulaadsemat motospordiprogrammi.
NISMO tänavaautod
NISMO MEENED
Näidake oma NISMO uhkust nende ainulaadsete motospordimaailmast inspireeritud meenetega.